Dziennik elektroniczny

Wszystkie problemy z aplikacją Dzienniczek Vulcan proszę zgłaszać mailowo do Dewelopera na adres cok@vulcan.edu.pl 

Link do dziennika elektronicznego :   https://uonetplus.vulcan.net.pl/jaslo

 

Jak po raz pierwszy zalogować się do e-dziennika UONET+ 

Link do filmu https://youtu.be/H5Xx_OBy_TI?si=Pjbl0sebM27y-Hqp

Dzienniczek VULCAN. Instalacja i synchronizacja oraz korzystanie z aplikacji

Link do filmu  https://youtu.be/LkcWmHJvnDc

 

Jak odzyskać zapomniane hasło do Dziennika VULCAN

https://youtu.be/rnY_8AmvcPA?si=yZqh56yK_Q6d6BxQ

 

Przygotowana została nowa wersja aplikacji mobilnej Dzienniczek Vulcan 1.6.1, w której zostały poprawione zgłoszone problemy. Aktualizacja pojawiła się w sklepie Play/ AppStore.

Nowa aplikacja mobilna Dzienniczek Vulcan, w pełni funkcjonalna.

Proszę korzystać z nowej aplikacji, odinstalować Dzienniczek+ i zainstalować   Dzienniczek Vulcan. 

Dedykowana przeglądarka dla dziennika vulcan: Google Chrome

Jeżeli na Witrynie ucznia/rodzica program podpowiada domyślnie semestr drugi a w aplikacji mobilnej nie widać danych a drugiego semestru, to prawidłowy widok ucznia w aplikacji jest blokowany przez pamięć podręczną aplikacji, aby uruchomić ponownie właściwy widok proszę zastosować poniższe kroki:

1. Otwieramy ustawiania w urządzeniu mobilnym (nie w aplikacji).

2. Wyszukujemy aplikacji Dzienniczek+.

3. Wyszukujemy opcji (są różne w zależności od oprogramowania i jego wersji) może być ona wyświetlana jako: przechowywanie/pamięć/dane.

4. Otwieramy tę opcję i klikamy wyczyść dane/wyczyść pamięć.

5. W tym momencie możemy ponownie zalogować się do aplikacji z właściwym widokiem.
lub, 

na aplikacji mobilnej usunąć konto i zarejestrować ponownie urządzenie.

Vulcan